Wersja twojej przeglądarki jest przestarzała. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.

Księgi rachunkowe

  • opracowywanie i wdrażanie zasad rachunkowości, w tym zakładowego planu kont,
  • prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych,
  • dokonywanie wyceny aktywów i pasywów,
  • ustalanie wyniku finansowego,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT (rejestr sprzedaży VAT, rejestr zakupu VAT),
  • nadzór nad formalną i rachunkową prawidłowością dowodów księgowych,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • reprezentowanie Klientów przed Urzędem Skarbowym oraz ZUS,
  • przygotowywanie informacji o zobowiązaniach podatkowych oraz ZUS.